Comenzi/Livrare

Comenzile se parcurg extrem de usor deoarece am implementat cea mai rapida metoda de comanda, intr-un singur pas (one page check-out). 

1. Alegeţi produsul, cu „Opţiunile” dorite (Culoare / Mărime / Număr etc.), în cantităţile dorite. Menţionăm că nu sunt afişate decât opţiunile disponibile pentru produsul în cauză. Trimiteţi în „Coş” (buton), care va fi vizualizat după fiecare asemenea operaţie.

2. „Coşul de cumpărături" ajustează automat şi explicit cantităţile dacă solicitarea d-voastră a depăşit limitele stocului pentru opţiunile respective. Nu este necesar să refaceţi cantităţile în pagina produsului.

3. În acest punct al cumpărăturilor („Adresa”) trebuie să vă autentificaţi (dacă aveţi deja cont) sau să vă înregistraţi ca nou client, sau va pastrati calitatea de cumparator fara sa va inregistrati . În funcţie de adresa (fizică) înregistrată se vor stabili calculul şi metoda livrării.

Notă: dacă sunteţi persoană juridică (firmă - respectiv: reprezentant firmă) şi veţi dori o factură fiscală pentru cumpărătură[i], vă rugăm să completaţi şi câmpul corespunzător ("Firmă / CUI ") din formularul înregistrării, cu toate datele firmei. 

4. Plata cumpărăturilor se poate face „Ramburs” (la primirea coletului) sau „Online”, cu card de credit/debit, Transfer bancar sau Rate TBI Bank fara dobanda, 100% online ( 4 rate suma maxima 2000 Ron). Tranzactiile online se vor face prin intermediul solutiei integrate in site "PlatiOnline" (SC C Solution srl)Sunt acceptate toate tipurile de carduri sub siglele: VISA (Clasic, Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro daca au cod CVV2/CVC2), cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.Tranzactiile online (cumparaturile), pot fi efectuate pe acest site doar de catre clientii inregistrati, persoane fizice sau juridice care au furnizat informatii complete si verificabile, conform rutinei de inregistrare incorporate in PrestaShop. Procesatorul partener "PlatiOnline" ( nu comunică în nicio împrejurare către MediFashion (SC Logic Net srl) datele financiare introduse de către client în contextul cumpărăturii.

Notă: Plata "Ramburs" este disponibilă doar pentru livrări în Romania. Pentru livrări internaționale, plata se poate face exclusiv prin "PlatiOnline" (SC C Solution srl).

5. Costul livrării depinde de greutatea coletului, valoarea şi destinaţia transportului - estimat cost 20RON si este gratuit la comenzi de minim 450 lei (pretul poate varia in functie de zona in care se afla clientul), pentru livrari in Romania. Oferim două modalităţi de livrare:

rapidă: 24-48 de ore prin Curier Rapid pentru România sau Poşta Română Expres pentru Uniunea Europeană şi aproximativ 10-12 zile pentru alte destinaţii.

Dumneavoastră alegeţi metoda de livrare dorită, în „Coşul de cumpărături”, pasul final, din „Drop Down Menu". Promoțional, periodic, stabilim un plafon valoric (subtotal fără taxe - în lei sau echivalent în alte valute afişate) peste care LIVRAREA ESTE GRATUITĂ pentru clienti (livrarea presupune in continuare costuri insa acestea sunt subventionate de catre medifashion.ro conform politicii de retur), indiferent de destinaţie (prin Poşta Română Expres sau Curier Rapid). În asemenea situaţie, în meniul asociat costului livrării veţi avea și opţiunea „Gratuit”. Procesarea comenzii dumneavoastră începe cel tarziu in a doua zi (lucrătoare) după finalizarea ei online. Termenele de livrare enunţate anterior pot fi depăşite în situaţii excepţionale, declarate ca atare de către autorităţi administrative centrale sau locale. În orice împrejurări, veţi fi informat prin email şi/sau telefonic despre evoluţia procesării comenzii dumneavoastră.

Vă rugăm să ne contactaţi prin email la comenzi@medifashion.ro sau telefonic la numerele din contact pentru orice alte informaţii suplimentare, de luni până vineri in interval 9:00-18:00. 

Politica de retur

DREPTURILE CONSUMATORULUI SI RETURURI

Conform Consumer Protection (Distance Selling) Regulations 2000, pentru returnarea produselor achizitionate trebuie respectate urmatoarele conditii:

  1. Produsul trebuie să fie returnat în ambalajul original și în aceeasi stare în care a fost primit, împreună cu etichetele produselor.
    Produsul să nu prezinte urme de folosintă ( sa nu fie purtat sau deteriorat).
    Returul produsului va avea loc în termen de maxim 30 zile calendaristice de la data livrarii efective.
    Din motive de igienă, compania noastra nu va accepta retururi de maști, șosete și în general orice fel de produse care pot afecta igiena personala.
    Toate produsele returnate vor fi verificare din punct de vedere al calitatii si al respectarii conditiilor de returnare de mai sus.
    Recomandarea noastra este sa verificati cu atentie fiecare produs dupa primirea comenzii dvs., starea și ambalajul acestuia, astfel incat sa ne puteti semnala in timp util eventualele neconformitati.
    - Ne rezervam dreptul de a refuza returul, daca in urma propriilor verificari, produsele nu respecta conditiile de returnare mentionate.
  2.  Produsele pentru schimb/retur partial :vor fi expediate de catre client prin orice firma de curierat ( EasyBOX SAMEDAY, CARGUS, BOOKURIER, etc.), la adresa mentionata mai jos. Costul transportului produselor catre depozitul nostru intra in atributiile cumparatorului.
  3. Responsabilitatea pentru colet în timpul returului aparține exclusiv clientului.

    Vă recomandăm să contactați direct firma de curierat folosita pentru a deschide o sesizare și a solicita despăgubiri, dacă este cazul. Dacă vă putem oferi informații suplimentare pentru a vă sprijini în acest demers, vă stăm la dispoziție.

ADRESA DE RETUR:
Logic Net Srl
Strada Av. Petre Cretu nr 51,
București, sector 1, cod postal 012051
0765399933/ 0723980244

NU PRIMIM COLETE RETUR PRIN POSTA ROMANA CU RIDICARE DE LA OFICIUL POSTAL PENTRU CA NU SUNTEM INSTIINTATI DE PRIMIREA ACESTORA SI SE VOR INTOARCE INAPOI.

IMPORTANT: Clientul trebuie sa achite transportul in momentul in care preda returul curierului (coletele ce vin cu plata la noi, vor fi refuzate), cu exceptia serviciului Retur SameDay EasyBox, serviciu ce se va regasi pe factura de stornare/schimb.

RESTITUIREA VALORII PRODUSELOR RETURNATE

RETUR FARA GRIJI LA EASYBOX - SAMEDAY click RETUR EASYBOX

In cazul returului prin curier rapid, daca toate conditiile de mai sus sunt respectate trebuie completat formularul de retur.

ADRESA DE RETUR:
Logic Net Srl
Strada Av. Petre Cretu nr 51,
București, sector 1, cod postal 012051
0765399933/ 0723980244

În cazul unui retur al unei comenzi la care transportul pentru livrarea initiala a fost platit de client, suma transportului nu va fi restituita. Suma restituita va fi doar cea a produsului/produselor returnate.

In cazul unui retur al unei comenzi la care transportul pentru livrarea initiala a produsului/produselor a fost gratuit (suportat de Medifashion.ro pentru comenzi in valoare de peste 450 lei), la restituirea sumei de bani se va retine contravalorea transportului 20 lei, daca in urma returnarii valoarea comenzii initiale scade sub 450 lei.

In cazul primului schimb clientul plateste doar costul returului iar expedierea ulterioara a produselor inlocuite este gratuita.

Daca se doreste un al doilea schimb va intra in sarcina clientului sa achite integral costurile de transport (dus/intors).

RETUR EASYBOX - SAMEDAY click Retur EASYBOX

Restituirea valorii produselor returnate va fi efectuata de catre S.C. Logic Net SRL in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii returului, prin virament în contul bancar al cumparatorului. 

RETUR PRIN CURIER RAPID 

Restituirea valorii produselor returnate va fi efectuata de catre S.C. Logic Net SRL in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii returului, prin virament în contul bancar al cumparatorului. Costul transportului pentru retur intra in atributiile cumparatorului.

RETUR IN MAGAZIN

In cazul restituirii produselor direct intr-un magazin MediFashion, returul este verificat pe loc in magazin si, daca indeplineste conditiile de returnare descrise la pct. 1-7, cumparatorul primeste contravaloarea produselor returnate, prin transfer bancar, in termen de 14 zile lucratoare, aplicandu-se aceeasi politica de retur ca de la paragraful anterior.

SCHIMB PRODUSE ACHIZITIONATE ONLINE IN MAGAZIN FIZIC

In cazul unui schimb de produse intr-un magazin fizic MediFashion, valoarea minima a produsului/lor schimbate trebuie sa corespunda cu cea initiala, in caz contrar nu se poate opera schimbul.

Pentru detalii privind livrarea si returul produselor va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.